233. Serial NA SYGNALE part 1

Cześć Wszystkim! Mimo niewyobrażalnego upału ten dzień należy do najszczęśliwszych. Wreszcie przyszła pozytywna odpowiedź od produkcji tego serialu. Czekałam niecałe 5 miesięcy, ale teraz wiem, że warto było czekać. Oprócz prośby i koperty zwrotnej dołączyłam plakat z gazety Świat Seriali, na którym podpisali się:
  • Wojciech Kuliński
  • Monika Mazur
  • Konrad Darocha
  • Tomasz Piątkowski
Dla tych co nie posiadają takiego plakatu mam dobrą wiadomość. W obecnym numerze Świat Seriali jest kolejny plakat z tego serialu. A ja jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa z tych autografów, ponieważ cenię grupowe podpisy na takich plakatach. W swojej "plakatowej" kolekcji posiadam plakat "Przyjaciółek" i "Na wspólnej". Nie ukrywam, że bardzo bym chciała mieć je podpisane. 

Wysłałam: 18.02.2015 r.
Otrzymałam: 11.08.2015 r.


Komentarze

Prześlij komentarz