Tag Zbieracza Autografów

Siemka! Wczoraj doszła do mnie informacja że zostałam nominowana przez właścicielkę bloga: http://autografyilony.blogspot.com/. Bardzo Ci za nią serdecznie dziękuję.

1. Od jak dawna zbierasz autografy?
Ja zbieram autografy od 2011 roku.
2. Od kogo dostałaś swój pierwszy autograf?
Pierwszy swój autograf dostałam od Gosi Andrzejewicz, której jestem fanką.
3. Z czyjego autografu jesteś najbardziej zadowolona ?
Najbardziej jestem zadowolona z autografu Kasi Ankudowicz.
4. Od jakiej gwiazdy marzy Ci się mieć autograf ?
Marzy mi się mieć autograf od Agnieszki Dygant.
5. Czy masz zdjęcia z gwiazdami?
Oczywiście, że mam :)
6. Na czym zbierasz autografy?
Bardzo często zdarza się zbierać na zdjęciach. Zdarza się tak, gdy nie mam zdjęć na osobiste spotkanie z gwiazdą to biorę zeszyt specjalny założony na autografy.
7. Jak przechowujesz autografy? 
Autografy w dużym formacie przechowuję w albumie do dużych zdjęć i w segregatorze. Plakaty z autografami również zamieszczam w segregatorze, a autografy o małym formacie w albumie dla zdjęć 10 x 15.
8. Dlaczego postanowiłaś  zacząć zbierać autografy ?
Postanowiłam zacząć zbierać autografy, ponieważ stwierdziłam, że to są unikaty i będzie się miło wspominać przeszłość :D
9. Czy wymieniasz się za autografy lub je sprzedajesz ?
Niestety nie wymieniam się i nie sprzedaję. Mam nadzieję, że zrozumiecie :)
10. Czy bierzesz autografy dla innych osób ?
Jeśli jest taka możliwość, to biorę autografy dla moich przyjaciółek. 
11. Czy zbierasz autografy od wszystkich gwiazd, czy tylko od wybranych ?
Różnie bywa, najczęściej zbieram od tych, które znam.
12.  Bardziej zależy Ci na autografach od polskich gwiazd czy zagranicznych ?
Jak najbardziej mi zależy na autografach od polskich gwiazd.
13. Czy wszystkie autografy zdobyłeś osobiście ?
Niestety większość zdobyłam przez listy i maile. Osobiste zdobycze to tylko taka cząstka mojej kolekcji.
14. Ile autografów liczy Twoja kolekcja ?
Te pytanie często się było mi zadawane. Nie mam pojęcia ile autografów liczy moja kolekcja, ponieważ się wciąż powiększa.
15. Jak często w ostatnim czasie udaje Ci się zdobyć autograf ?
Przyznam się szczerze, że kwiecień i maj są najbardziej ubogimi miesiącami. Rzadko coś przychodzi, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni.
16. Czy masz powtórki jakiegoś autografu ?
Tak, posiadam powtórki autografów.
17. Czym są dla Ciebie autografy ?
Autografy są dla mnie czymś pozytywnym i czymś zaskakującym od rutyny codzienności.
18. Kogo nominujesz do tego Tagu ?
Postanowiłam sprawiedliwie nominować wszystkich tych, którzy są chętni do zrobienia takiego Tagu. 

Komentarze

  1. super odpowiedziałaś na te pytania ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz