Cześć Wszystkim!!! W miniony poniedziałek w Warszawie odbyła się uroczysta premiera filmu "Listy do M3". Jasne, że tam nie byłam, ale nie bez powodu dzisiejszą bohaterką jest właśnie Pani Agnieszka. To ona już po raz trzeci wcieli się w postać Kariny. My będziemy mogli pójść do kina już 10 listopada. Tego dnia właśnie do kin wchodzi trzecia część tego filmu. Tak w ogóle wydaje mi się, że tej aktorki nie trzeba przestawiać. Ten kto zna wie, że występowała w "Fali Zbrodni" jako Czarna. Chyba każdy z Was zgodzi się, że wielką popularność przyniosła Pani Agnieszce rola Franciszki Maj w serialu "Niania", a po kilku latach wróciła na ekrany jako adwokat Agata Przybysz w serialu "Prawo Agaty". W ostatnim czasie mogliśmy ją oglądać we filmach Patricka Vegi m.in. "Botoks". 

Autograf ten wygrałam w konkursie zorganizowanym na profilu facebokowym "Autografy Marysi". Jestem bardzo szczęśliwa, że mam go w swojej kolekcji. Od bardzo dawna, a właściwie od czasu, kiedy Pani Agnieszka pojawiła się w serialu "Niania" jest moim wielkim wymarzonym autografem. 

Do następnej notki!!!


Komentarze

  1. Gratuluje
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/11/377-ander-herrera.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Też posiadam autograf pani Agnieszki z dedykacją imienną już dawno posiadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D
    Uwielbiam panią Agnieszkę.
    Muszę się zebrać i napisać do niej.
    A Ciebie zapraszam do mnie:
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/11/tomasz-kot.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, zapraszam na post po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zapraszam do mnie. ;)
    http://swiatautografowofficial.blogspot.com/2017/12/31-ewa-drzyzga.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz