Hejka!!!
Jak pewnie zauważyliście na blogu pojawił się nowy wygląd. Postanowiłam na bieżąco z Wami podzielić się zaległymi podpisami. Pierwszym z nich jest od wokalistki, którą słuchałam w dzieciństwie. Dla mnie to były piękne czas i wreszcie doczekałam się od Niej wymarzonego autografu. Jest to najdłużej oczekiwany podpis. Poniżej krótka biografia tej wokalistki:

Venus – polski zespół muzyczny z gatunku disco polo, powstały w 1996 roku. Wokalistką grupy była Anna Mazurkiewicz (Niedziałkowska), wspomagana przez muzyków.
Zespół wydał swoją pierwszą płytę pt. Szukaj serca w 1996 roku. Spotkała się ona z dużym sukcesem i została nagrodzona złotą płytą przyznaną przez wydawnictwo FFH STD, a zespół otrzymał statuetkę za debiut roku od redakcji miesięcznika Super Disco i programu muzycznego Disco Relax. Ich kolejny album, Nasza nastolatka, zawierał przebój „Ja i ty” z popularnym teledyskiem nagranym w Tunezji. W roku 1998 projekt Venus jako zespół rozwiązał się, lecz Niedziałkowska kontynuowała karierę jako solistka pod pseudonimem Venus. Wydała album Magiczne miejsca z teledyskiem do tytułowej piosenki nakręconym na Wyspach Kanaryjskich. W 1999 roku wydała płytę Zakazany owoc zawierającą covery polskich przebojów z lat 60-tych, 70-tych i 80-tych, która okazała się dużym sukcesem. W kolejnym roku wydała dwa krążki: Kawiarenki, także zawierającym przeróbki znanych piosenek z poprzednich dekad, oraz album z kolędami. W 2002 roku do składu Venus dołączyli nowi muzycy, a zespół wydał płytę Szukaj mnie. Był to jednocześnie ostatni album wydany pod nazwą Venus.
W roku 2018 zespół Venus został reaktywowany, a w mediach społecznościowych pojawiły się dwie nowe piosenki wraz z teledyskami: Jak mam zapomnieć oraz Wciąż mi powtarzasz.



Komentarze

Prześlij komentarz