980. Magdalena Popławska

 Cześć! 😁

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam autograf, jaki otrzymałam drogą listowną. Jest on od polskiej aktorki filmowej Magdaleny Popławskiej. Niestety nie pamiętam daty wysłania prośby, ale wysłałam bodajże w trakcie emisji serialu "Nie rób scen" 2015 roku. Jeśli faktycznie tak było to na tą odpowiedź czekałam aż 6 lat ?! 😱 Czas oczekiwania jest przerażający, a zarazem daje poczucie, że nie wszystko stracone 😁 Właśnie za to kocham moją pasję 💓 A Wy macie takie podpisy co po kilku latach powróciły? Pochwalcie się w komentarzach 😊

Kilka słów o aktorce:

Magdalena Popławska (ur. 3 kwietnia 1980 w Zabrzu) – polska aktorka filmowa i teatralna. Jest absolwentką krakowskiej PWST (2004). Studiowała również w Institut del Teatre w Barcelonie, którego jest stypendystką. Związana z Teatrem Rozmaitości w Warszawie, gdzie brała udział w projekcie pt. Teren Warszawa. Jako niezależna aktorka współpracowała w wieloma teatrami i grupami twórczymi, głównie warszawskimi. Od 2008 roku jest członkiem zespołu Nowego Teatru w WarszawieMagdalena Popławska jest młodszą siostrą aktorki Aleksandry Popławskiej.

Data wysłania: -
Data otrzymania: 07.04.2021 r.






Komentarze

  1. Mój rekord to 10 lat. Tyle czekałam na list od Macieja Damięckiego. W międzyczasie zdobyłam ten autograf osobiście po spektaklu teatralnym i w ogóle nie liczyłam na listowną odpowiedź. A tu niespodzianka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, czas oczekiwania bardzo imponujący. Ale takie niespodzianki są najlepsze :)
      Dziękuję, że podzieliłaś się ze mną taką gratką informacji :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja najdłużej czekałam na autograf Tomasza Stockingera i Bartosza Opanii ponad dwa lata, ale doszły i to jest najważniejsze. Zapraszam na nowy autograf https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/04/zbigniew-boniek.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz