12.Roman Czerajek, 13. Joanna Jabłczyńska, 14. Emilia Komarnicka, 15.Julia Pietrucha

Witajcie! Wreszcie mogę nadrobić zaległości więc szybko przechodzę do omówienia autografów, które otrzymałam przedwczoraj. W następującej kolejności alfabetycznej pierwszy to:
Roman Czerajek, znany głównie z programu Gilotyna jako prowadzący tego programu. Autograf otrzymałam pisząc do niego poprzez formularz kontaktowy przez jego oficjalną stronę internetową: http://www.czejarek.pl/ . Po około 2-3 tygodniach możecie się spodziewać w swoich skrzynkach. Poniżej fotki autografu:



Kolejny autograf to od aktorki znanej z serialu "Na Wspólnej" czyli Joanny Jabłczyńskiej. Widzowie kojarzą ją jako Marta Hoffer. Szczerze powiedziawszy czekałam bardzo długo, ale dokładnie nie wiem. Aby otrzymać autograf wysłałam do Pani Joasi kopertę zwrotną na adres właśnie tego serialu:
TVN - "Na Wspólnej" (do:Joanny Jabłczyńskiej)
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

No i wreszcie nadszedł wyczekiwany dla mnie moment. Strasznie się cieszę, że mogę się z Wami podzielić z tą wiadomością. Pierwszy poniższy autograf wygrałam w konkursie na OFC czyli od serialowej Agaty Woźnickiej serialu "Na dobre i na złe". Jest on moim wymarzonym autografem. Poniżej autograf Emilii Komarnickiej:

Od Julii Pietruchy otrzymałam dzięki uprzejmości administratorki Oficjalnego Fankubu Emilii Komarnickiej. Dziękuję Ci Aniu!

To dziś na tyle. Jutro kolejny autograf. Buziaki i dobrej nocy życzę :-)

Komentarze

Prześlij komentarz