środa, 28 maja 2014

Olga Frycz

Cześć! Mimo tak deszczowej pogody to najszczęśliwszy dzień w moim w życiu! W domu czekała na mnie bardzo miła niespodzianka. Mianowicie przyszedł do mnie jeden z najlepszych autografów i spełniło mi się moje marzenie! Dostałam zdjęcie z autografem od aktorki i córki znanego, Jana Frycza. Obecnie możemy tę aktorkę oglądać w popularnym serialu "M jak miłość", gdzie gra Alę (od wczoraj jest świeżo upieczoną narzeczoną Pawła Zduńskiego).

Data wysłania prośby: 24.03.2014 r.
Data otrzymania: 28.05.2014 r.


26 komentarzy:

  1. też dzisiaj dostałem :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, też dziś dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Też niedługo wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)
    Też bardzo lubię Olgę :)

    OdpowiedzUsuń

Ewa Jakubowicz

Cześć!! Wreszcie po tak długiej przerwie w skrzynce pojawiła się koperta zwrotna/ Kiedy ujrzałam nadawcę bardzo szybko domyślałam się od ko...