Cześć Kochani! Jak zwykle w mojej skrzynce nic znalazłam znowu, ale opiszę Wam trzeci autograf, który otrzymałam na początku tego tygodnia. Chyba tego Pana nie muszę przedstawiać. To wybitny i utalentowany aktor, a także świetny prowadzący programu Telewizji Polsat "Twoja Twarz brzmi znajomo". Bardzo cieszę, że posiadam go w swojej kolekcji, bo był moim wymarzonym. Autograf po raz pierwszy kupiłam charytatywnie i nie żałuję :) 
Chciałabym się z Wami podzielić pewną refleksją, jaka mi się nasunęła po przeczytaniu artykułu w lokalnej gazecie, o kobiecie, która rzekomo chorowała na raka. Okazało się, że wyłudziła pieniądze i oszukała bardzo dużą grupę ludzi. Zastanawiam się jak tam można? Jak można być bez serca? Udowadnia to, że jeśli coraz częściej dochodzić będzie do takiej sytuacji to ludzie przestaną pomagać, będą obojętni wobec ludzi, którzy naprawdę potrzebują tej pomocy.


Komentarze

Prześlij komentarz