403. Małgorzata Kożuchowska

Witajcie!!!!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zaległy autograf, który otrzymałam na początku mojej przygody z kolekcjonowaniem autografem. Jest on od aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej.
Kilka słów o aktorce:
Małgorzata Dorota Kożuchowska (ur. 27 kwietnia 1971 we Wrocławiu) – polska aktorka filmowa i teatralna oraz prezenterka telewizyjna. Jest najstarszą córką doktora nauk pedagogicznych Leszka Kożuchowskiego i nauczycielki Jadwigi Kożuchowskiej. Ma dwie siostry: Maję i Hannę. Wychowywała się w ToruniuW 1994 ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie, następnie należała do zespołu warszawskiego Teatru Dramatycznego, a od 2005 Teatru Narodowego. Popularność przyniosły jej role filmowe i telewizyjne, w takich produkcjach jak: Kiler (1997), Kiler-ów 2-óch (1999), M jak miłość (2000–2011), Zróbmy sobie wnuka (2003), Tylko miłość (2007–2009), Rodzinka.pl (od 2011), Prawo Agaty (2012–2015) i Druga szansa (od 2016).  Zajmuje się także dubbingiem: podkładała głos, m.in. Glorii w Madagaskar (2005), Madagaskar 2 (2008) i Madagaskar 3 (2012) oraz Białej Królowej w Alicji w Krainie Czarów (2010) i Alicji po drugiej stronie lustra (2016). Na antenie TVP1 prowadziła program „My, Wy, Oni”. W 2006 roku wydała płytę W futrze, w której nagraniu aktorce pomogła formacja Futro. Płyta była dodatkiem do magazynu „Elle” i została wydana pod patronatem Radia PiN. Album zawierał takie piosenki jak: „F jak love”, „U jak over”, „T jak zostaw”, „R jak zdrada” i „O jak kocham”. Jest ambasadorką takich marek, jak: KolastynaAviva i Bonarka City CenterAvon i Tous. Od października 2007 jest ambasadorką, a od czerwca 2010 członkiem Rady Programowej Fundacji Mam MarzenieOd listopada 2012 publikuje w tygodniku „W Sieci”.30 sierpnia 2008 wyszła za mąż za dziennikarza Bartłomieja Wróblewskiego. Ślub odbył się w Kościele Świętego Krzyża w Warszawie. 10 października 2014 urodził się ich syn, Jan Franciszek.





Komentarze

  1. Gratuluje i zazdroszczę :)
    Ja kiedyś pisałem do niej na adres ZASP i niestety mi nie odpisała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja pisałam do Teatru Narodowego, potem można było chyba spróbować na adres serialu "Rodzinka.pl", ale teraz nie wiem gdzie pisać :)

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    Mam takie samo zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz