Cześć!

Dzisiaj chciałabym pokazać autograf, jaki otrzymałam od polskiej aktorki dziecięcej, filmowej, telewizyjnej, teatralnej i dubbingowej Heleny Englert.

Kilka słów o aktorce:

Helena Englert (ur. 14 czerwca 2000 w Warszawie) – polska aktorka dziecięca, filmowa, telewizyjna, teatralna i dubbingowa, znana głównie z roli Angeli Kowalskiej w serialu Barwy szczęścia. Po raz pierwszy przed kamerą pojawiła się, mając zaledwie 2 lata w filmie Superprodukcja Juliusza Machulskiego. W 2013 roku zagrała Kasię w filmie Układ zamknięty Ryszarda Bugajskiego. Od 2016 gra w serialu Barwy szczęścia, gdzie odtwarza postać Angelę Kowalskiej, córkę Sebastiana Kowalskiego. W latach 2018–2019 grała w serialu Diagnoza, gdzie grała Patrycję Krynicką. Grała dawniej w serialach: W rytmie serca, Lepsza połowa, Wojenne dziewczyny i O mnie się nie martw, a obecnie gra w serialu AXN i Polsatu Znaki

Data wysłania: 06.06.2022
Data otrzymania: 22.06.2022

Teatr Narodowy
pl. Teatralny 3
00-077 Warszawa


 

Komentarze

  1. Od prawie 2 lat mam autograf od Pani Heleny , i na zdjęciach gdzie jest Pani Helena z mamą to Pani Beata Ścibakówna się podpisała. Ja od 20 września nie mam żadnych autografów. Mam nadzieję że w tym miesiącu będę mieć autografy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz