Cześć kochani!
Na moim blogu wybiło już ponad 20 tys wyświetleń! Wow! Liczba robi wrażenie i dziękuję Wam wszystkim za to, że czytacie, oglądacie i komentujecie mojego bloga. Dajecie mi niesamowitą motywację do tego, by dalej prowadzić blog i dzielić się nowościami. Mam nadzieję, że Wam pomogłam i to już nie jeden raz. Jeszcze raz dziękuję! JESTEŚCIE NIESAMOWICI!
Pamiętacie jak w zeszłym roku mojego bloga "zaatakowali" uczestnicy trzeciej edycji "The Voice of Poland"?. Prawdopodobnie i tak tym razem też tak będzie :D. Pragnę Wam przedstawić pierwszy autograf z obecnej, czwartej edycji tego programu. To uczestniczka w drużynie Tomsona i Barona. Autograf ten otrzymałam po wysłaniu prośby na Facebooku.


10.03.2014 r. Wysłałam email
10.03.2014 r. Otrzymałam elektroniczny autograf

Komentarze

  1. Kiedy zobaczyłam/usłyszałam Anię w 'blindach' od razu pomyślałam: "pretendentka na finał" ;) Trzymam za Nią kciuki :D Ja będę próbowała swoich sił w konkursie na OFC Ani :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz