93. Joanna Koroniewska

Cześć ;d
Tak jak wczoraj obiecałam, dziś nieco więcej opowiem o wczorajszym dniu :D. Rano miałam wizytę u lekarza medycyny pracy. Potem ok 9 dostałam smsa że koleżanka może ze mną jechać do Focusa. Tam z okazji dnia kobiet gościem specjalnym specjalnym była Joanna Koroniewska. Pani Joasia pojawiła się już od 12 i chyba ok 13 zaczęła rozdawać autografy i pozować do zdjęć z fanami. Ja też z tej okazji skorzystałam. Urzekła mnie swoim optymizmem i energią. Bardzo dużo rozmawiała i do każdego podchodziła wyjątkowo i jakby z każdym znała się dobrze :D. Jedno mnie zaskoczyło to, że pochodzi z Torunia :D. Tam też nabrałam większej nadziei, że to nie może być ostatnie spotkanie z Joasią :D. Wszystko szło zgodnie z planem, a jednak zaistniała mała pomyłka. Joasia nie zrozumiała mojego imienia, a ja mam wadę mowy i zamiast dla Marty napisała dla Magdy :( ale ogólnie jestem szczęśliwa i mega zadowolona :D

Joanna Koroniewska


Autograf zdobyty osobiście

Komentarze

  1. Świetny podpis ;) Gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę spotkania :))
    gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że mieszkasz na wsi - bo ja nie !
    :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie!
    Gratulacje !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje. takie spotkania ciesza najbardziej ;-) Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Niedługo też pewnie się spotkam z Panią Asią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz