Czołem Wszystkim! :D Cudownie rozpoczął się u mnie tydzień i niech tak się skończy jak się rozpoczął.W dzisiejszej skrzynce znalazłam tylko jedną kopertę zwrotną. Gdy ją otworzyłam i wyjęłam zawartość bardzo się ucieszyłam, ponieważ bardzo się zależało mi na tym, aby otrzymać przed Świętami Bożego Narodzenia. Miałam to szczęście, że znalazłam się w tych, co wysłali do końca września. Listy które wysłane były po wrześniu jeszcze nie zostały przekazane Pani Monice. Tych, którzy jeszcze będą oczekiwać muszą się uzbroić w cierpliwość. Myślę, że dzisiejsza zdobycz dowodzi, że warto czekać i jest 100% pewnością, że każdy z Was otrzyma z powrotem. 

Wysłałam: Nie pamiętam
Otrzymałam: 17.11.2015 r.


Na Sygnale
ul. J.Dąbrowskiego 
37 02-561 Warszawa, 
z dopiskiem " Na sygnale Monika Mazur"


Komentarze

Prześlij komentarz