Hej!!! Dziś dzień pełen wrażeń i w skrzynce znowu pustki, ale został mi jeszcze jeden autograf, który wczoraj otrzymałam. A jest on od Norbi. Myślę, że każdy go kojarzy, ale poniżej mała jego biografia.

Norbi, właściwie Norbert Dudziuk (ur. 2 maja 1972 w Ostródzie) – polski piosenkarzprezenter radiowydziennikarz telewizyjnyPracował m.in. w Radiu Olsztyn czy w TVP Olsztyn. W kwietniu 1998 roku debiutancki album Norbiego „Samertajm” (z czerwca 1997) zdobył muzyczną nagrodę Fryderyka w kategorii Album roku oraz był nominowany do tytułu Fonograficzny debiut roku. Prowadził również teleturnieje Fabryka gry, No to gramy! i Salon gier, emitowane na antenie telewizji TVN i TVN Gra. Jest także jednym z bohaterów książki „Odnaleźć dobro” autorstwa Marzanny Graff-OszczepalińskiejW 2007 roku zespół Wet Fingers wykonał remix przeboju „Kobiety są gorące”, do którego nakręcono teledysk. W lipcu 2011 roku Norbi wziął udział w nagraniu utworu „Mazurski cud, powstałego w ramach akcji „Mazury Cud Natury”, promującego region Mazur. Autor kompozycji Krzysztof „Dżawor” Jaworski znany z występów w grupie Harlem zaprosił do nagrań także innych artystów związanych z regionem w tym: Janusza Panasewicza z Lady Pank, Ryszarda Rynkowskiego, Piotra „Petera” Wiwczarka z Vader oraz Pawła „Draka” Grzegorczyka z zespołu Hunter. W styczniu 2013 roku wystąpił gościnnie w utworze „Wiem, że Ciebie chcę” grupy CoolersW dniach 6-20 marca 2015 brał udział w trzeciej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Odpadł w trzecim odcinku, zajmując 10. miejsce. Jego partnerką taneczną była Nina Tyrka. [źródło: wikipedia.pl]

Wysłałam: 22.03.2017
Otrzymałam: 28.03.2017


Komentarze

  1. Gratulacje ;-) Zapraszam do mnie: http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałem, że dawałem komuś autograf :D

    Gratuluję ;)
    http://norbi10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :D
    Dodałem Cię do ulubionych i liczę na rewanż!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/04/260-guti.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz