Podsumowanie 2021 roku

  

Cześć Kochani! 

Dzisiaj mamy ostatni dzień 2021 roku. Sylwester skłania nas do podsumowania mijającego roku. Ja także postanowiłam podsumować 2021 rok. 

W okresie letnim w mieście, gdzie obecnie pracuję organizowano ciekawe spotkania z gwiazdami. Jednak przez trwającą pandemię koronawirusa i lęk przed jego zakażeniem nie uczestniczyłam w tych imprezach. Chyba już nigdy nie odważę się pójść na tego typu eventy. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Postawiłam na wysyłkę listowną. Dwutysięczny dwudziesty pierwszy rok, którego za kilka godzin pożegnamy przyniósł mi aż 87 autografów, a wysłałam 30 próśb listownych. Nie wszystkie z 2021 roku wróciły, więc liczę, że w Nowym 2022 roku szybko powrócą.

Chciałabym podziękować Wam za to, że tu zaglądacie i wspieracie mnie w powiększeniu mojej kolekcji autografów. Dziękuję każdemu, kto przyczynił się do powiększenia tegorocznej kolekcji.

A na koniec tego krótkiego podsumowania chciałabym złożyć Wam życzenia noworoczne:



Komentarze

  1. Super,że chociaż tyle udało ci się, mam nadzieję, że w tym nowym roku 2022 uda mi się zebrać więcej niż 13 autografów, bo praca i treningi zabierają mi czas, no i ta pandemia,prawie wcale nie ma koncertów masowych plenerowych i spotkań różnych. Również życzę tego samego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że twoja kolekcja przez te 12 miesięcy się rozrosła - gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz