1050. Elźbieta Firek

 Witajcie! 😁

Dzisiaj po bardzo długiej przerwie chciałabym pokazać Wam autograf, jaki otrzymałam od polskiej aktorki telewizyjnej, filmowej i teatralnej Elżbiety Firek. Znanej z takich seriali jak: "Na dobre i na złe', "Kowalscy kontra Kowalscy", "Szpital". Niedawno przeczytałam na profilu instagramowskim aktorki, że właśnie dołączyła do obsady aktorskiej nowego serialu "Bunt". Ja wprost z zapartym tchem wyczekuję nowego sezonu "Kowalskich". Oj tej wiosny będzie się działo 😁

Data wysłania: 08.05.2021 r.
Data otrzymania: 17.02.2022 r.
Czas oczekiwania: 285 dni
Adres: Profil społecznościowy





 

Komentarze

  1. Gratuluję :) Ja oglądam serial BUNT! od pierwszego odcinka fajny jest. Ja tak samo marzę o autografie Noriakiego Kasai, ale też nie wiem czy zdobędę , bo zakończył karierę sportową.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz