Cześć!

Dzisiaj chciałabym pokazać autograf, jaki otrzymałam od polskiego muzyka Roberta Klatt.

Kilka słów o muzyku:

Robert Jerzy Klatt (ur. 6 października 1972 w Sochaczewie) – polski muzyk. Lider i założyciel zespołu, kompozytor, drugi wokalista i autor tekstów zespołu Classic, były prezenter programu poświęconemu muzyce disco polo Szczęśliwa Ósemka w Polsacie 2, organizator i pomysłodawca Festiwalu Muzyki Tanecznej w Ostródzie, jest on producentem i dyrektorem artystycznym festiwalu. Był również scenarzystą i pomysłodawcą teleturnieju Na zawsze razem dla Telewizji Polsat, producentem muzycznym Muzycznej windy dla Polsatu, Muza.pl dla TV4 i współproducentem programu Kuźnia talentów w TVP3.  Ma na swoim koncie nagrody jako członek zespołu Classic, a także odznaczenie za organizację Mistrzostw Europy w Koszykówce w 2009 roku w Polsce. Od marca 2009 roku prowadzi program Disco Polo Live, najpierw emitowany do wiosny 2011 na antenie iTV, a od maja 2011 roku na antenie Polo TV. Dawniej prowadził też program Power Play w Polo TV. Jego brat, Piotr Klatt, jest również muzykiem. 



 

 Autograf dostałam od koleżanki Małgosi.

Komentarze

  1. Gratuluję kolejnego autografu. U mnie również kolejny tym razem aktor https://autografy-andzi.blogspot.com/2022/07/robert-rozmus.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię utwory od chłopaków z zespołu Classic - gratuluje autografu ;) PS: A tak w sekrecie mogę zdradzić że właśnie Robert Klatt obserwuje mnie na moim Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz