Podsumowanie 2022 roku

  Cześć!

Dzisiaj po raz kolejny zamiast autografu przychodzę do Was z podsumowaniem mijającego 2022 roku. W ciągu obecnego roku otrzymałam 183 autografy, a 26 wysłałam próśb o autografy.
W porównaniu z 2021 rokiem moja kolekcja powiększyła się o 95 podpisów. Wiadomo, że jeszcze nie wszystkie listy z obecnego roku powróciły do mnie, ale liczę, że w Nowym Roku listy powrócą do mnie. Gdyby ktoś mnie zapytał z jakiego lub z jakich autografów otrzymanych 2022 roku jestem najbardziej zadowolona, odpowiedziałabym, że nie mam takiego, ponieważ z każdego podpisu, który trafił w moje ręce jestem bardzo zadowolona.

Na koniec chciałabym bardzo serdecznie podziękować Wam Wszystkim za tak liczne odwiedziny mojego bloga i wsparcie mojej kolekcji.



 

Komentarze

Prześlij komentarz