Hejka! ;D przed chwilą pojawiła się niespodzanka. W preawdzie miałam wątpliwości, czy ten graf Wam opublikować, ale jak się chwalić to chwalić wszystkim :D Jakiś czas temu Pani Paulina obchodziła urodziny, więc wysłałam życzenia :) dziś odpowiedź dostałam z oficjalnego Faceboka Pauliny z dołączonym skanem autografu ;D

Paulina Drażba- znana z Dwójki, współprowadzi "Czerwony dywan" w Pytaniu na śniadanie.

jak zdobyłam?: -
dedykacja: Nie
data wyslania prośby: -
data otrzymania prośy: 11.12.2013 r.


Dobrej nocki! Do następnej notki! :)

Komentarze

  1. Gratulacje,możemy wymienić się linkami blogów??pozdrawiam
    http://autografygwiazdy.blogspot.com/
    napisz prosze kiedy mnie dodasz do listy.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) :) ja też dostałam dzisiaj grafa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona 'dwójkowa' dziennikarka ♥ :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie www.mariuautografy.blogspot.com
    Dodałem do ulubionych linków, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz