71. Paulina Sykut Jeżyna

Dzień dobry Wszystkim! Przed ten jeszcze obecny tydzień praktycznie było pusto w skrzynce, jednak coś przyszło. Jest to autograf od Pauliny Sykut Jeżyna. Dziennikarka i prezenterka Polsatu i Polsatu News. Współprowadząca MUST BE THE MUSIC- TYLKO MUZYKA oraz reporterka programu SIĘ KRĘCI, współprowadząca program ATLECI oraz programu Muzyczne Listy w TV4. 

Jak zdobyłam?: pisałam na fb
dedykacja?: Tak
data wysyłania prośby: 15.12.2013 r.
data otrzymania prośby: 18.12.2013 r.


P.S. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale dziś z powodu zmęczenia nie chciało mi się skanera uruchamiać. 
Może jutro zmienię na skanowane zdjęcie :)

Dobrej nocy!


Komentarze

  1. Ooo gratuluję, bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci Marta serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, czy mógłbyś dodać mnie do obserwowanych, dzisiaj założyłem bloga i chciałbym go rozkręcić. Odwdzięczę się tym samym! :)
    http://szymon-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Twój blog jest już dodany do listy odwiedzających blogów. Dziękuję i Wesołych Świąt życzę :)

      Usuń

Prześlij komentarz