Witajcie!!!
Już jutro ostatni dzień 2019 roku. Jest to idealny moment, abyśmy razem wspólnie podsumowali rok, który wielkimi krokami odchodzi. Na początek porównamy zebrane zbiory z poprzednim rokiem.

Jak poniżej widzicie 2018 rok był bardzo ubogi w zbiorach. To był dla mnie taki rok przerwy, długiej chwili wytchnienia. Musiałam złapać "oddech", aby na nowo złapać bakcyla do ponownego zbierania podpisów znanych osób. Tak się stało, gdy przyszedł do mnie autograf od wokalistki VENUS. Potem po wielu latach czekania i już powoli stracenia nadziei na jakiekolwiek odpowiedzi pojawił się autograf od aktorki Joanny Opozdy oraz Krzysztofa Wieszczka. To oni na nowo rozbudzili we mnie na nowo miłość do tej pasji.


Natomiast jeszcze obecny rok znacznie poszerzył moją kolekcję autografów. Udało mi się zdobyć kilka wymarzonych i po raz pierwszy się wymienić. W tym roku łącznie zebrałam 67 autografów!
Dla mnie to jest bardzo dobry wynik w porównaniu z 2018 rokiem.


O to namiastka tegorocznej kolekcji:

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM TYM, KTÓRZY WSPARLI MOJĄ KOLEKCJĘ AUTOGRAFÓW 😍😘💓

Komentarze

Prześlij komentarz