487. Aleksandra "Olciiak" Furka

 Cześć Wszystkim! 😊

W kwietniu ubiegłego roku wybrałam się do galerii handlowej Focus Mall w Bydgoszczy, gdzie gośćmi specjalnym byli znani YouTuberzy. Jedną z nich była Aleksandra "Olciiak" Furka. Niestety nie udało mi się z nimi zrobić pamiątkowego zdjęcia oraz zdobyć autografy. Postanowiłam więc wysłać do Olciiak list. Po roku czasu oczekiwania pojawiła się w skrzynce niespodzianka. Bardzo się, że mam zdjęcie z autografem Furki. Jest to namacalny dowód, że warto osiągać cele i próbować, nawet gdy nam się wydaje, że szanse są nikome. Czasem jednak będziemy pozytywnie zaskoczeni tak jak ja. 

Data wysłania: 8.07.2019 r.
Data otrzymania: 21.07.2020 r.

Adres:
Mediakraft Polska
Nowy Świat 60/8
00-357 Warszawa


Komentarze

  1. Moje gratulacje Marta. 👏 Ja dokładnie tak samo myślałam jak Ty że zdobycie wymarzonego zdjęcia z autografem jest niemożliwe. A marzyłam o zdjęciu z ppdpisem Céline Dion. I tu bardzo miło zaskoczyła mnie Kasia. Dostałam od niej przepiękne liściki z mądrymi cytatami i właśnie autograf Celine Dion na zdjęciu. 😊😃 Marzenia się spełniają. Kiedy odtworzyłam kopertę aż krzyknęłam z radości. 😀 Nie mogłam wprost w to uwierzyć! To było coś pięknego! Niesamowite uczucie,którego z pewnością nigdy nie zapomnę!!! 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu za tak piękne słowa uznania ;* Mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać częściej ;*

      Usuń
  2. Gratulacje Marta ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/08/695-ryszard-milewski.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz