Cześć!

Dzisiaj chciałabym pokazać autograf, jaki otrzymałam od holenderskiego muzyka i producenta muzycznego Alain Clark.

Kilka słów o muzyku:

Alain Clark (ur. 4 czerwca 1979) to holenderski muzyk i producent. Alain Clark (ur. 4 czerwca 1979), holenderski piosenkarz, autor tekstów i producent muzyczny. Ojcem Alaina jest Dane Clark, holenderski piosenkarz soul, który miał swój własny, odnoszący sukcesy zespół Dane and the Dukes of Soul. Alain łączy popowe melodie z własnymi naturalnymi korzeniami R&B, tworząc organiczną, elektryczną mieszankę muzyki z zaraźliwymi harmoniami. Alain wydał swój debiutancki album w 2004 roku, album zatytułowany sam, który zawierał przebój „Heerlijk”. Alain napisał muzykę i wyprodukował album z pomocą znanych producentów Fluitsma i Van Tijn . Alain napisał i wyprodukował muzykę dla Ali B , Simon, Men2B oraz dla holenderskich programów telewizyjnych, w tym Idols , i Popstars: The Rivals i miał swój pierwszy singiel nr 1 z piosenką „Bigger Than That”. Kariera Alaina rozpoczęła się wraz z wydaniem jego drugiego albumu (i pierwszego albumu anglojęzycznego) w 2007 roku, nagrodzonego Live It Out . Album Live It Out ze Stevem Gaddem na perkusji sprzedał się w prawie 200 000 egzemplarzy i zawiera wielki hit „Ojciec i przyjaciel”, duet z jego ojcem, Danem Clarkiem. Alain wydał Colorblind w 2010 roku, który wszedł na listy przebojów na pierwszym miejscu i zdobył podwójną platynę. Generation Love Revival pojawił się w 2012 roku, a Walk With Me w 2014 roku.


 

 Autograf dostałam od koleżanki Małgosi.

Komentarze

  1. O to super z Holandii, gratuluję. Ja bym miała od Michała Czerneckiego, bo przedwczoraj byłam na planie, gdzie nagrywaliśmy z nim film, on jest głównym bohaterem, który będzie w kinach w lutym 2023r planowana premiera, ale tylko zdjęcie z nim mam zrobione, które mogę ujawnić dopiero jak będzie premiera i z Olą Szwed też mam, bo ona też będzie w tym filmie. Zapraszam do mojego bloga kolejny autograf https://autografy-andzi.blogspot.com/2022/08/marcin-prokop.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz